Her
zaman söylerim “pazarlamada çareler tükenmez”. İster küçük bir işletme olun,
isterse büyük bir holding, hangi sektörde olursanız olun rakiplerinizden
farklılaşmak için mutlaka yaratıcı bir yöntem bulabilirsiniz. Müşterilerin takdirini
kazanmak ve onları size sadık kılmak için inovatif bir fikir geliştirmeye çok
yakın olabilirsiniz. Yeter ki müşterilerinizi sevin. Müşterilerinizi
severseniz, onları rahat ettirmeye, hayata onların gözünden bakmaya, onlara
yardımcı olmaya odaklanırsınız. Böyle olunca da güzel bir fikir bulmanız hiç de
zor olmayacaktır. Kadıköy’deki Çinili Otopark müşterilerini seviyor olmalı ki,
onları mutlu edecek harika bir yöntem bulmuş.
Kadıköy’e
geldiğinizde eğer aracınızı Çinili otoparka park ederseniz, otoparktan çıkmadan
önce yukarıdaki gibi bir köşeyle karşılaşacaksınız. Aracını park eden
müşterilerin Kadıköy’ü keyifle dolaşabilmesi için otopark sahipleri
müşterilerinin kullanımına açık materyalleri bu köşede barındırıyor. Hava
yağmurluysa şemsiyeyi alabiliyorsunuz veya bebeğiniz için arabayı
alabiliyorsunuz veya yürüme güçlüğü çeken bir yakınınız yanınızdaysa tekerlekli
sandalyeyi alabiliyorsunuz. Kadıköy’deki işiniz bitip aracınızı almaya
döndüğünüzde de aldığınız bu eşyaları yerine koyuyorsunuz. Ne güzel ve ne kadar
faydalı bir hizmet değil mi? Bunu akıl eden veya yurtdışında görüp de kendi
otoparkında uygulamaya kalkan Çinili Otopark yönetimine kocaman bir bravo. Yazılarımı
okuyanlar bilir; müşterisini düşünen firmalara vefalıyım ve sadığımdır. Ben
artık Kadıköy’e gittiğimde sadece bu otoparka aracımı bırakıyorum.
Bence bu işini sevmekle ilgili. Islerini sevip saygi duyanlarin önünde egilirim. Tebrikler
YanıtlaSil