Avea
reklamlarında yanılmıyorsam 2 yıldır “fasulye” karakteri kullanılıyor. Bu
karaktere de “optik” eşlik ediyor. Fasulye’li tüm reklamlar oldukça komik ve
sempatik. Kaç defa izlersem izleyeyim zapping yapmıyorum. Reklamda espriler çok
akıcı, mizansen ve oyunculuklar son derece ilgi çekici. Üstelik komedi yapalım
derken mesajlar da güme gitmiyor. Bu reklamlarda satış önermesinin de çok
başarılı bir şekilde tüketiciye geçirildiğini gözlemliyorum.
Bence Fasulye’li
reklamlar Avea’yı tüketicilerin gündemine de taşıyor. Zaten bir reklamın başarı ölçütlerinden biri
de halkın o reklam üzerine ne kadar konuştuğuyla ilintili değil midir?
Fasulye’li reklamlar döneminde Avea’nın pazar payında ilerleme olması da
reklamların başarısını gösteriyor. Bizi güldürdükleri ve Avea’yı zihinlerde
alternatiflerimizin arasına soktukları için reklamları hazırlayan ajansı da
tebrik ediyorum.
Sanırım Avea’nın
bu reklamları reklam ajanslarını ve reklamverenleri karakter yaratma ve bu
karakterle halkın gönlünü çalma konusunda tekrar düşündürtecektir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder