Marka değerinin,
markalaşmanın ne kadar önemli olduğunu Hürriyet gazetesi ispat ediyor. Bence
Hürriyet gazetesi tirajını marka değerine borçlu. Çünkü Hürriyet’in, aldığı
tiraj kadar iyi bir gazete sunmadığını düşünüyorum. Etrafımdaki gazete okuru
dostlarım da bu fikrime katılıyor. Doyurucu bir gazete olmamasına rağmen
tirajda da, reklam toplamada da hala basının lider gazetesi Hürriyet’tir. Bunu
zamanında oluşturduğu marka değerine borçlu olduğunu iddia ediyorum.
Son yıllarda ne
zaman Hürriyet alsam paramın karşılığını alamadığımı düşünüyorum. Bir lokmada okunan
bir gazete oldu Hürriyet. İçine gömülemiyorsun. Derinlikli değil, yüzeysel.
Haber konusunda yetersiz. Gündeme ışık tutma konusunda yetersiz. Gündeme
getirme konusunda yetersiz. Fikri takip etme konusunda yetersiz. Magazin’i
takip etme konusunda yetersiz. Eskisi gibi güçlü yazarları da yok. Yılmaz Özdil
ve Ahmet Hakan ile idare ediyorlar. Biraz Ertuğrul Özkök, biraz da Ayşe Arman.
Sadece ilanlar açısından dolu Hürriyet.