Yaz aylarında
İstanbul’un en güzel eğlence yerlerinden biri de Kuruçeşme Arena’dır. Burada
harika konserler düzenlenmektedir. Birçok marka için çok değerli olan kitleler
konser izlemeye ve eğlenmeye buraya gelmektedir. Dolayısıyla Kuruçeşme Arena’ya
veya buradaki etkinliklere sponsor olmak için markalar birbirleriyle
yarışmaktadır. Bu yarışı kazananlardan biri de Efes Pilsen. Kuruçeşme Arena
içinde çeşitli alanlarda Efes Pilsen istasyonları var ve burada bira satılıyor.
Üstelik sıcak bira!..
Evet yanlış
okumadınız… Yaz sıcağında serinlemek ve keyiflenmek için aldığınız bira sıcak.
İç içebilirsen. Yüksek fiyattan satılan bu biraları alanlar içmeden biralarını
döküyorlar. Konser alanı olduğu için birayı kağıt bardağa koyuyorlar. Kağıt
bardaklar küçük olduğu için aldığınız biranın hepsini bardağa dolduramıyorlar.
Servis yapan kişi bardağa bira koyarken bilerek hızlı davranıyor. Bira
köpürdüğü için bardağın yarısı birayla, yarısı köpükle doluyor. Şişenin dibinde
kalan biralar biriktirilerek başka konser severlere satılıyor. Doğal olarak
ödediğiniz fahiş fiyat karşılığında sıcak ve yarım bira aldığınız için siz de
sinirleniyorsunuz.
Efes Pilsen bu
sponsorluğuyla tüketicisiyle arasındaki bağları güçlendirmiyor, tam tersine
zayıflatıyor… Yöneticiler bu duruma bir an önce el atmalıdır. Sponsorluk ve
etkinlik faaliyetlerini devrettikleri ajansları daha sık denetlemelidirler.